spiza

srijeda, 25.04.2007.

...dijeta....

....iako nemam problema sa kilažom ovaj post željela sam posvetiti svim mojim prijateljicama i prijateljima koji se muče sa raznoraznim dijetama .
...Dragi moji ustrajte u vašoj nakani da smršavite i ja vas podupirem u tome.
...Moji savjeti su vam:.
... pijte mnogo,mnogo vode....
... započni dan sa voćem....
... jedite malene obroke ali često....
... neka vaša spiza bude zelenjava....
... isti treba samo bilo meso i ribu...
... koristite manje začine(naročito sol)....
... gibajte se što više(kako znate i umijete)...
... nikako nemojte jesti slatko...
... barem 2. sata prije spavanja prestanite jesti...
... više sexa....puno više....


I za kraj preporuka: salata.....

SALATA S TUNJEVINOM

1 glavicu zelene salate
1 konzervu tunjevine(može i leša)
2-3 slane srdele
desetak maslina ,
1 papriku,dvatvrdo kuhana jaja
2 pomidora
sve isjeckati na kockice
Foods Gif Images

Foods Gif Images


začiniti sa kvasinom,maslinovim uljem ,isjeckanim češnjakom i peršinom i u slast....


jeste li znali......
da zelena salata osim što je bogata vodom (93,8%),ima 1,8g ugljikohidrata,
31mg fosfora,70mg kalcija,206 mg natrija,
Vitamina A,B1,B2.C..
i svega 15 kalorija


..........za one koji ne broje kalorije...........

ja volim dodati kuhanog fažola ,sira,čičvarde(slanutak),kukuruza ......

25.04.2007. u 21:38 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kad nemaš ideju svrati na moj blog ,skuvaj neki od mojih recepata i komentiraj.
Ako ti nešto nije jasno,pitaj....



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Music Lyrics - Free Music


njaminjaminjaminjaminjaminjami