spiza

ponedjeljak, 14.05.2007.

....carppacio od inčuna i rokula

...ispričavam se svim mojim posjetiteljima što nisam duga napisala niti jedan novi recept.(nisam imala vremena)...
uglavnom kako je došlo ovo prekrasno vrime ja sam samo vanka i niko me ne može zadržati u kući....pijace su pune svakakvog povrća,voća ,ribe...jedino meso isto(osim janjetine)...
Pošto sam veliki obožavatelj salata za danas vam predlažem:

...rokula sa carppaciom od inčuna.....

carppacio od inčuna:

očistite inčune od kostiju na filete.To je jednostavno .otkinete inčunu glavu i prstom izvadite utrobu,nakon toga također prstima ostranite središnju kost....ispočetka to ide malo teže ,ali kasnije sve bolje i bolje..uglavnom ne odustajte....
operite inčune i stavite u jednu posudu ,posolite i pokrijte sa kvasinom....vinskim octom...
NEKA ODLEŽI 6. SATI!

Nakon toga procjedite ih ,isperite i malo posušite....
U jednu lijepi posudu poredajte inčune,posolite ih malo,popaprite,pospite isjeckanim peršinom i češnjakom,pouljite maslinovim uljem i sokom limuna...
i tako tok god ne potrošite inčune....

Image Hosted by ImageShack.us

Ostavite preko noći i sutradan uživajte u inčunima....

Poslužite salatu tako da očistite rukolu(ja osobno volim divlju jer mi ima jači okus), sjeckanu pomidor,začinite je po volji, stavite malo na pijat ,na vrh salate filete inćuna,naribajte još malo parmezana i u slast....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

14.05.2007. u 20:01 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kad nemaš ideju svrati na moj blog ,skuvaj neki od mojih recepata i komentiraj.
Ako ti nešto nije jasno,pitaj....



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Music Lyrics - Free Music


njaminjaminjaminjaminjaminjami