spiza

petak, 25.05.2007.

domaći sladoled....

...već sam spomenila da iman dvoje dice.
e to dvoje dice skupa samnon i mojim mužem poila bi hrpu sladoleda,bilo lito ili zima...
stoga san dobila ovaj recept za sladoled od moga rođaka koji plovi, a njima na brodu je sladoled pravija "kogo" oli ti ga kuvar...

za ovaj sladoled od 3 litre koje dobijete na kraju van je potrebno:

2 vrećice ledenog deserta po želji potrošaća (ja volin čokoladu)
4 dl mlika
3 žlice cukra oli ti ga šećera
sve zajedno dobro izmješati prema uputama i staviti u jednu veliku plastičnu posudu ili teću (padelu).


4 jaja
5-6 žlica cukra
istući u šato (možeš posebno tući žimanjak i posebno bjelanjak) ja tućem sve zajedno oko 5 minuti ,da se dobro stisne,toliko da se vide tragovi lopatica od miksera...

1/2 litre slatkog vrhnja
2 žlice cukra
istuci prema u putama

SVE DOBRO IZMJEŠATI U JEDNOJ POSUDI I DODATI 1 ŽLICU RUMA(prema želji)

NEKA U ŠKRINJI BUDE MINIMALNO 4-5 SATI!!!!!!!


u slast!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
U sladoled možete možete ubaciti svježe voće npr.jagode,mrvice čokolade...
a možete ga prilikom serviranja samo politi preljevom od čokolade...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

25.05.2007. u 11:45 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

kad nemaš ideju svrati na moj blog ,skuvaj neki od mojih recepata i komentiraj.
Ako ti nešto nije jasno,pitaj....



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Music Lyrics - Free Music


njaminjaminjaminjaminjaminjami